2010-04-14

Ullared

Ja, nu börjar våran ta för sig mer och mer av våra dagar som blir längre och längre, så då väljer jag och komanjon att åka till Ullared över dagen och se om vi inte kan göra oss några fynd även i år. Om inte annat, så flyttar vi båda två strax, så kanske kan man göra sig några kap för hemmet.
På ett eller annat sätt så ska vi nog se till att vi shoppar tillräckligt för att det ska vara värt den 70 mil långa resan samt utgifterna för bensin.



 



Nu vet ni precis som jag att en del har lite förutfattade meningar om Gekås Ullared.
Ryktet säger att det är överdrivet billiga, omärkta, blekfärgade produkter med taskig kvalité.
Men då måste jag ändå få protestera.
Senast vi åkte så shoppade jag grejjer för 2000-3000kr, och då hade jag en kundvagn full med kläder, godis och annat roligt. Utav alla dessa kläder så var det en av tröjorna som gick sönder i sömmarna en månad efter inköpet. Resterande kläder håller än idag.

Vad det gäller utseendet på kläderna så kan man väl kanske hänvisa till följande bild som setts på olika platser på nätet. Bild texten är oftast: "Vem av dessa har köpt sin bikini på Gekås Ullared?"

 



Jag ser poängen, men förstår inte vad det har med Ullareds kläder att göra?
Ok, så de säljer inte trådbikinis. Men när de på bilden tar på sig en varsin morgonrock och slutar visa upp sig, så tror inte jag att någon av er ser någon skillnad på Ullareds morgonrockar och vilka som är köpta på Nelly eller Victorias Secrets.

Nae, jag gillar Ullared och även om man åker dit och känner att "De hade inte mycket att erbjuda i år" som man alltid gör. Så åker man därifrån med en bil full av prylar.
Så det ska bli kul.

Imorgon, Torsdag, sticker vi. Så vill ni följa med så bör ni höra av er illa kvickt.
Out!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.