2010-07-06

Frånvarande = Upptagen

Jag ska börja detta inlägg med att be om ursäkt för att jag har varit frånvarande från bloggandet så lång tid, som jag har varit.
Det var aldrig min mening att sluta blogga, utan jag har bara haft fullt upp den senaste tiden. Är det inte jobb från 0600-1900, så är det flytt eller något annat tidskrävande. Och samtidigt ska man ha tid att träffa tjejer och umgås med sina vänner.
Min fullklottrade kalender har också lyckats knycka hela maj och juni för mig. Nu är det bara Juli och Augusti kvar att försöka hinna med något roligt och sommrigt på.


Men livet rullar på i sin egen takt och allt känns bra.
Lägenheten börjar bli trivsam och det är bara små finjusteringar kvar innan den är precis så som jag hade tänkt mig den.
Det ända som saknas nu är en liten halv attraktiv sak som kommer förbi med jämna mellanrum och får för sig att hon ska diska eller damma av och dammsuga.


Biogas anläggningen är till 90% klar.
Och ändå om det ofta blir mycket diskussioner och lite bittra miner, så har man som oftast ganska kul.
Sen är det väl rätt självklart att man tröttnar på varandra om man umgås 12 timmar om dagen typ 20 dagar i sträck.
Men karriären är en oändlig stege, så att så länge man mår fysiskt och psykiskt bra, så är det ingen idé att stressa uppåt.

Ni ska självklart få lite bilder på mig och på lägenheten, men just idag är den fruktansvärt ostädad, så de bilderna får vänta.
Och själv är jag så brun att det ser onormalt ut. Så de bilderna får också vänta. Men det kommer!


Så till nästa gång, som förhoppningsvis inte är så långt bort, så får ni ha det bra. 
Och har ni inte hört av er på länge så är det mer än välkommet.

Crea Diem //
Spike
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.