2011-12-21

"Aja baja, Rooster börjar hajja.."

"Lilla flicka, kom så ska vi lajja.."

Inget har någonsin gjort mig så glad som den här låten gjorde tidigare idag när den började spela i bilen under dagens tur. Jag har varje dag tagit en skiva ur mina gamla DJ-väska, som nu är nästan 10 år gammal. Och just idag när turen började lida mot sitt slut, så kom den här låten på. Det är måttligt pinsamt när ALLA stirrar på en och nästan börjar peka och skratta. Men just idag så brydde jag mig inte alls, utan petade upp volymen tills jag kände att jag gått en smula över gränsen och sen körde jag den på repeat resten av turen. Ren kärlek!!

Håll till godo!!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.