2012-04-13

Snabb blogg..


Ska slänga in ett snabbt inlägg här innan jag ger mig iväg för dagen.
Ska åka till Örebro en snabbis och kika på två bilar och se om det kan vara något att ha. Sedan står biceps- och tricepsträning på schemat. Sen märkte jag för 10 minuter sedan att det faktiskt är fredag idag. Det var ganska oväntat. Känns mer som en onsdag eller kanske möjligtvis en torsdag. Det kan nog ha att göra med att jag bara hunnit med två träningspass den här veckan.

Vet inte vad jag ska hitta på i helgen faktiskt.
Funderar starkt på en riktig bulk helg, alkoholfri bulk helg med massa nyttigheter i överflöd. Sen köra extra hård träning nästa vecka innan vi sticker Söder ut. Sola två ggr till innan nästa helg måste jag hinna med också. Solade i tisdag eller onsdags (noll koll på dagarna) och tror att två till blir en bra grund för den kommande brännan. =P


Morbror Spike var ju i Norge förra veckan och hälsade på lilla Isabelle och hennes föräldrar.
Man kan konstatera att håret är ganska vildvuxet när Isabelle inte kunde sluta titta på mig, men började stortjuta varje gång hon såg mig. Läskig morbror Spike! 
Men det var trevligt i Norge, trots att det som vanligt egentligen inte hände så mycket så är det alltid trevligt att träffas, käka lite gott och snacka skit.
Bara den Norska pizzan är egentligen värd de 8 timmars körande.. =P

Nej nu är min bil påväg hit, så jag rundar av.
Förhoppningsvis blir nästa inlägg med massa bilder på mig och nya bilen. Annars blir det på mig i tårar.. ;)

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.