2012-02-02

Snabb vecka..

Så var det torsdag.

Idag blir det lite trav och massa mat. Vi kör vilodag efter att ha lyckats träna fyra dagar i rad, eller om jag kanske kör lite axlar senare ikväll sen. Jag har nämligen vänt på mitt dygn till en lite knasig rytm. Delvis för att jag och Kim satt och LAN'a "Company of Heroes" här hemma här om dagen, och dels för att helgen innehåller massa konstiga tider. 

Fredagen blir lugn, hitta på något nyktert och passivt. För på lördagen är det V75 i Mantorp, så det blir att åka dit och käka lite och dricka lite medans vi spelar bort lite pengar. Första V75 loppet börjar 14:30 tror jag och det är 4 lopp innan själva V75 så jag tror de börjar runt 12 typ. Vilket blir tidigt för mig. (allt är relativt) Sedan på söndags natten så är det Superbowl som jag har längtat efter i ett halvår. Tyvärr blev det inte de lag som jag hoppats på, men det kommer garanterat att bli sevärt iaf.



Matchen börjar 00:00 på "måndagen" och eftersom det är Superbowl så kommer underhållningen efter andra kvarten att vara nått bamse uppträdande. Vilket innebär att matchen är slut tidigast halv sex. Sedan ska jag på möte klockan 10 på måndags morgonen. Och det är framför allt där i mellan som jag inte vet hur jag ska göra. Har man då fått massa sömn under helgen, så kanske man kan vara vaken fram till 11-12 på åndagen tills efter mötet och sen åka hem och lägga sig. Så som sagt, dilemma.


Vill också påpeka till mina läsare att Gymgrossisten har 20% på sitt Star Nutrition sortiment. 


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.