2012-01-02

Parkering tack..

Inget gör mig så deprimerad som när jag får gå längs med hela Jakob Ekbohms gata och kolla på alla super dåligt parkerade bilar, efter att ha parkerar en tio-minuters-promenad bort. Jag förstår direkt att folk är rädda för att det ska falla en halvmeter snö och att de ska ha problem med att ta sig ut. Men man kan verkligen inte parkera med 1.5-2 meters marginal båda bak och fram på en parkeringsfattig gata. 

Först får jag alltså åka och peta i 70kr för att få stå parkerad här utanför i en vecka. Sedan får jag leta i tio minuter på alla sidogator som finns innan jag tillslut får parkera fyra stenkast bort. Inga vanliga stenkast, utan "rysk kulstöterska"-stenkast. Och flera ggr råkar man snegla bort över Albrektsvägen in på Trozelligatan där det är HELT tomt.
Head's R gonna ROLL!!!


Idag sålde jag min första design.
Det blev kalas och tjejen som skulle ha den blev nöjd tror jag. Det tog lite längre tid än jag tänkt mig, men det var ju nyår och sånna saker. Jag gillar det där med Blogg-Designer och ska onog fortsätta pilla ihop ett par stycken. Ska ordna till ett annat Alias där ni kan få kila in och kika bland lite designer. Gratis designer är ju populärt, så det kanske blir några simpla sådanna som ni kan ta hem. Det är ju faktiskt inte svårt när man väl sätter igång.



Dock är det roligast att göra något personligt. Jag är faktiskt nöjd med den här designen och hoppas på fler designkunder.

Nu ska jag med hjälp av chips, svälja den sista dippen från igår. Sedan är det dags att sova.

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: ladymuffin

sv; åh tack snälla! kul att du gillar den! ;D lägg gärna till mig på bloglovin för att inte missa något ;D

Önskar dig en toppen onsdag! kram på dig :)

2012-01-04 (11:37:17) www http://ladymuffin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.