2012-01-13

Skynda rååå...

Ganska seg idag med, men idag matar vi på iaf. 
Nu ska jag ner till Lernia innan de stänger och sen ska jag ta en runda till på solariumet. Sen kör vi nog både biceps och lite bröst idag innan vi bygger en "Smart TV" ikväll.

Mina saker från GG skickades imorse också. Det vore ju guld om de kunde komma fram med dagens leverans. Då borde jag kunna hämta ut dem ikväll, då jag har sms-avi. Surt att vänta hela helgen med att plocka ut det annars.



Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

För att den är gjord av en vän som gör så gott han kan

2012-01-13 (23:22:40) www http://emeliechristinarengart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.