2012-01-26

Somebody that I used to know.


Dåligt bloggande var det här..

Inte bloggat på flera dagar jue! Jag var tvungen att läsa mitt senaste inlägg för att se var jag släppte er. Det har inte hänt mycket alls sedan senast dock. Lite bröst träning hemma hos Fam. Persson, lite mage och ben träning här hemma samt lite amerikansk football i söndags då. Jag hade säkrat mig på alla matcher, men tydligen när mitt lag vinner i övertiden så räknas resultatet fortfarande som om det blev lika. Så fuck that and them! Snart är det superbowl, det ska bli kul. Giants mot Patriots kan bli en guld match, även om jag hellre hade sett GB Packers mot Patriots. Och dagen innan så blir det V75 på Mantorp. Spelgalen!

Sen har det inte vart så mycket mer, fixat med lite papper, Kim var här och vi satt och körde datorspel från 21-07 igår natt. Länge sen jag spelade så länge i sträck och så sent på natten. Men det var trevligt. Sen har jag sagt till mig själv att jag måste komma iväg till solariumet igen, men det har aldrig blivit av. Men veckan har ju iaf två dagar kvar, så det ska jag väl hinna med.



Nu blir det sängen dock, för imorgon är det tvättstuga som alltid är lika roligt. Så jag lämnar er med ännu en youtube video, denna gång en låt som vi alla känner igen vid det här laget, men framfört på ett bättre sätt. Låtnamnet är i Rubriken till det här inlägget och texten är så underbart bra skriven. Lyssna nogrannare!!
När ni sett klart den så borde ni klicka er fram till covern de gjort på "Party Rock". Jag har aldrig headbangat till något i hela mitt liv, då det känns avsevärt onödigt och värdelöst men när jag såg den videon så kände jag lite lite för att headbanga. =D
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.