2012-01-19

Telefontjafs #1


Man kan inte annat än älska att tjafsa med idioter på telefon.

Ingen telefonkö att tala om idag, men desto trögare personal.

Efter lite tjafs:
-"Det är Pia som har hand om det ärendet egentligen."

"Varför pratar jag med dig då?"

-"Pia är upptagen i telefon."

"Jaha, men du har ärendet framför dig?"

-"Njaa, jag ser det här bland filerna.."

"Vi gör som så att Pia ringer upp mig IDAG. Så får jag och Pia reda ut det här istället då?"

-"Aa, jag säger att du har ringt."

"NEJ, du säger att hon ska ringa mig. OMGÅENDE!"

Ska jag behöva åka till Linköping idag och bli förbannad. Surt att dyka upp i bilen som jag tänker påstå att jag inte kan köra med dock. =P
Aja, min kreativa sida kommer fram när jag blir upprörd iaf. Jag är väldigt stolt över gubben i hörnet. 


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.