2012-01-22

Tonight, we are young..


Bra dag, bra dag! *klappar på axeln*

Ibland finner man en såndär låt som påverkar än på så många plan att det är obehagligt. Man blir glad, pigg och positiv samtidigt som man vill hålla näsan så långt upp i vädret man bara kan. Och man vill ta tag i och förändra hela världen. Så idag när jag hittade min nya favoritlåt, som sedan gått på repeat hela dagen, så mosade jag i mig BCAA, en energidryck, en onico plus och en halvliter vatten. Sen ställde jag mig på löpbandet i 20 minuter och multitaskade med lite wordfeud på 50%-100%'s intervaller. Efter uppvärmningen blev det axlar, nacke och lite bröst. Bra pump idag och halvlitern med vatten kom rakt ut ur pannan på mig.

Banden ser ganska tunna ut och jag hoppas att de håller, för jag tycker gummibandsträning är underskattat!

Sedan blev det min kolhydratsblandning med L-glutamin, en dusch och sedan proteinshake. Jag slapp laga mat då det bjöds på skaldjurs pasta hemma hos Fam. Persson/Pettersson. Men då det kändes lite proteinfattigt så hällde jag i mig en portion kyckling/pasta sallad när jag kom hem. Nu ska jag ta mig en gainershake eller Kvarg&FunLight och lite ost&kex medans jag ser på Seeking Justice med Nicolas Cage och den där bruden från serien "Mad Men". Har inga förväntningar alls, den kan vara skön att somna till och då är jag nöjd. Imorgon blir det biceps mot triceps tror jag, sen är det först "NE Patriots vs. Bal Ravens" klockan 21:00 sen är det "SF 49ers vs. NY Giants" 00:30. Mycket på spel för alla lagen så matcherna kan bli jävligt sevärda. (tips!)

Till höger ser ni min nya favorit skjorta. Den blev faktiskt jävligt snygg. Skarpa färger och bra kvalité, så när som på nån knapp som kändes taskigt ditsydd.

I botten har ni även youtube videon till världens bästa låt. (Idag iaf)




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.