2012-06-07

Focus your energy..

Torsdag då, klockan är strax fyra och det börjar bli dags att hälla i sig Pwo'n.
Sitter och smuttar på BCAA'n och känner mig en smula seg. Hur det kan komma sig har jag inte en aning om, jag somnade skapligt tidigt och vaknade ganska sent. Jag åt iof min middag vid ett på natten igår, så det kan kanske påverka. Aja, gymgrossistens Pwo är en jävla mirakelkur för sega dagar så det är bara att hälla i sig och sätta igång.

Vad händer då?
Var ju på besök i Norge Söndag-Tisdag, mycket trevligt. Kul att träffa, framför allt Isabelle igen, men även hennes föräldrar självklart. Blev lite promenader och god mat. Man hinner inte med så mycket på bara tre dagar. Definitivt inte när 16 timmar går till restid. Blir väl kanske en till resa i Juli beroende på hur allt här i Norrköping utvecklar sig.



Nationaldagen firades med tricepspump och folkrace.
Ja, triceps har faktiskt fått en helt egen dag. Det får bli så ett tag nu, då jag inte ökar i styrka där så måste jag köra lite hårdare och låta triceps få 24 timmars egen återhämtning. Vi testar i några veckor så får vi se om det ger resultat. Har lite svårt att räta ut armen helt vid triceps kickbacks. Känns som att jag alltid bara får träna korta triceps, långa triceps känns så gott som oaktiverad. Tips?



Sedan blev det folkrace med paret Österholm, jätte trevligt och lite nostalgiskt att gå på folkrace igen. Sjukt mycket folk och det var svårt att finna en bra plats. Men man blir mättad ganska fort och vi begav oss ganska tidigt.

Har en intressant tjänst på G här i stan också.
Tänker inte skriva så mycket om den, utifall att det skiter sig. Men det skulle passa mig perfekt just nu och det är ett lite annorlunda arbetsområde i jämförelse med vad jag sysslat med de senaste 7 åren. Får hoppas att det kommer något bra utav det här. Håll tummarna.



Nej nu blir det biceps och/eller axlar, är som sagt lite små slö idag. Så kanske får räcka med en muskelgrupp. Out!


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.