2012-06-18

Mr. Awesome..

Så var den helgen tillslut över.

Händelserik helg ändå.
Jag arbetar ju numera för TopFormula Hälsobutik i Norrköping. Så har haft lite introduktion där nere sedan i onsdags. Det krockade i fredags med ett discjockey-gig som jag lovat att ställa upp på, för många veckor sedan. Men allt går att lösa med lite stress och en stark mage. Så det blev några flakhits för ett antal studenter i fredags. Därefter hade jag byggt upp ett litet sug för fest, men tappat all energi på nämnda flak. En powernap och en kalldusch senare så går jag ändå bort till Kim, tar några pilsner och värmer upp för en utgång. Väldigt lyckad kväll blev det och man träffade massa gamla härliga människor. 

Lördag morgon klockan 10:00 så stog vi i arbetskläder nere på TopFormula igen och var pigga som aldrig förr. Den korta dagen kändes ovanligt lång och när jag väl kom hem så slocknade jag som en överhettad glödlampa mitt i sängen. Där låg jag alldeles för länge innan jag tillslut tog en ordentlig dusch. Därefter kom Rickard och Linda förbi och vi satt och kika på Summerburst på TVn, samt snacka lite skit. Linda som nu tagit körkort, (Grattis igen Linda) körde mig sedan till Johan, där de gick lite vildare till.

Så efter lite twister, några pilsner, jäger och efter att ha delat en madrass med en spännande själ i några timmar, så var det dags för den långa promenaden hem. Återigen så slocknar jag som en tändsticka i spöregn och hamnar i koma, i över 4 timmar. Sedan blev det en grillad söndagsmiddag hos Fam. Persson/Pettersson, innan jag handlade mat och luncher för veckan som kommer. 
Nu efter att jag precis wok'at kyckling, så ska jag krypa ner under täcket. 

Det är en ny vecka imorgon. =)

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.