2012-05-10

"Denna sida innehåller..."


Nu ska jag snart ta tag i bloggen. Har fått en del klagomål om att bla. Internet Explorer påstår att min blogg innehåller konstiga saker. Jobbiga script osv. Inte för att jag fattar varför man sitter och surfar nätet med Internet Explorer, men självklart ska jag rensa bloggen lite och se till att den blir lite mer lättladdad också för den delen. Lägre upplösning på bilder osv. Sen tänkte jag även slänga in en ny twitter widget och en sån här Instagram widget som ni ser nedan. Så att det finns en anledning till att surfa in på min blogg VARJE DAG! Wiieeeee!

FRÄÄÄNT VAAAAA?
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.