2010-02-22

Mer Snö!

Ny vecka, nya mål.
Måndagen är här igen, och jag vaknade helt tömd på energi. Helt utan lust alls.
Men efter att ha hjälp min syster med sin matte läxa och efter ett kort men glatt samtal, så är jag nu på benen och ska snart ta tag i dagen. Det börjar med att jag lagar lite tacos till familjen, syster ska rida idag, så nått snabblagat och proteinrikt är perfekt. Sedan får vi se om jag väljer att följa med henne till stallet, eller om jag väljer att åka och fixa lite skråmor på bilen. För imorgon måste hon fungera felfritt, Jetta. Då ska jag nämligen jobba igen.



Scratch that, nu ska jag iväg till linköping och jobba. Får uppdatera mera senare!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.