2012-09-13

AAAAHHHhhhhh-I'm baaaaack...

 
Hey fockers!
 
Nu ska jag börja blogga igen kanske.. 
Kan vara skönt att avlasta mina tankeknölar ibland så att det finns plats för viktigare saker. =)
 
Mycket har hänt, men inget har hänt.
Träning, jobb, bil.. My world is like a broken record.
 
Jag är frisk som en nötkärna iaf. Och det är väl det viktigaste. Sen tänker jag inte uppdatera allt på en gång, det blir världens längsta inlägg. Så jag nöjer mig med en bild på mitt nutida jag och sen ska jag försöka komma igång och blogga igen som sagt.
 

 
Ajuste, jag har gått upp 15 kilo sen OP. Yeeeh Buddy!
Nu är det bara hitta karaktären och sen kör vi fitness-five nästa år. 

 
 
 
 
 
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.