2010-04-26

-"Gud, så sjuk jag är.."

Det uttalandet har jag gjort med jämna mellanrum oavbrutet i snart två veckor. Det är lite därför som jag inte lyckats blogga nått på länge. Jag har inte ens visat vad jag denna gång fyndat på Gekås Ullared.

Tyvärr så känner jag mig nästan tvingad till att radera mitt inlägg som hyllade Gekås.
I år lyckades jag plocka ner några linnen, underkläder och någon slips ner i vagnen.
Misslyckat.

De senaste veckorna har varit ganska enformiga.
Jobbat en del, druckit en del öl och umgås med vänner.
Och som jag säkert skrivit i varje inlägg, så är det dags för lite karaktär nu.
Inte dricka så dant, träna mera och vara nyttig rent allmänt.
Jag vill, men finner inte moroten.

Så mitt liv får rulla på ett tag till.
"Crea Diem" har blivit "Carpe Diem" för några ögonblick, och det kan vara oki tycker jag.
Finner man en våg som man inte helt misstrivs med, så är det oki att hoppa på den och bara flyta med ett tag.

Men även om jag bara flyter här, så progresserar mitt liv med en oanständig fart ändå..
Tiden kan bara inte gå långsammare än den gör just nu..










Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.