2010-04-04

Inget mer kokain.

Glad Påsk!

Jag önskar att ni allihopa haft en lika bra påsk som mig.
Den här långa helgen har det verkligen varit fullfart.
Kokain, luder och alkohol i mängder.
Näsan är helt svullen, precis som andra kroppsdelar och hjärnan känns som om den försöker växa ut ur skallen på mig.
Det började i Torsdags när vi började med en liten förfest hemma hos Österholm och tog med oss kvällen till Harrys. Festade väl sådär lagom hårt fram till klockan tre och begav oss sedan hem och sov i två-tre timmar innan vi åkte till Jönköping på Bilsport Performence Show. Vi kom hem och började nyktrade till vid 19-20 snåret. Vi sov några timmar till och sedan var det lördag.


Lördagen känns som spårlöst försvunnen då minnet inte vill berätta allt som hände denna kväll.
Kort och gott kan man förklara kvällen med Kokain, luder och alkohol.
4 linor, tre flickor och några liter alkohol senare så vaknade jag upp på söndags morgonen helt vilsen och förlorad. Efter några korta samtal så blev jag iaf upplockad av Daniel efter att jag inhandlat några olika vätskor att fylla min helt uttorkade kropp med. I det härliga vädret så tog vi oss till Halvars och mötte David, Nocke och Emilia. Där förtärde vi bakis glass och sedan tog vi oss en kaffe ute på Maxi huset innan vi åkte hem och förlorade all kraft i hela kroppen.


Här sitter jag nu och inväntar John Blund.
Imorgon är det dags att växa upp lite till. Nu har jag fyllt kroppen med gifter oavbrutet i två månader nästan. Och inte är det gratis heller, ett par tusen lappar är ihopvikta och ned plockade i ett kuvert märkt "Djävulen".
Så nu blir det giftfritt i någon månad så att höger armen kan läka och kontot kan fyllas upp till 6 siffrigt igen. Sedan är det dags att flytta in i min 34kvm stora etta på södern.

Redan nu har jag en inflyttningsfest i tankarna med en liten japansk buffé, med allt från sushi till yakitori kyckling. Det är dock varmare tider påväg, så något grillat kanske vore bäst. Jag är ju lite av en mästare även på grillen.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.