2010-03-04

Energi?

Jag vet inte vad det är med mig idag.
Redan när jag vaknade imorse så kände jag att jag saknade energi helt och hållet.
Till råga på det, så väljer jag att bara slänga i mig en macka och en kopp kaffe till frukost. När mitt humör började svika efter 1 timmes jobb, så valde jag att ta en paus och åka bort och köpa frukost.
Det är dock inte det lättaste att köpa frukost på Ica, när du inte har någon köksutrustning alls att använda dig av.
Således blev min frukost som följer;
2 munkar med socker
1 Gainomax
1 Ica Drickyoghurt 500ml
1 Festis Cactus/lime 600ml
1 Sportlunch

Men inte heller efter att ha förtärt detta, så kände jag mig piggare.
Vi avslutade arbetet redan vid 12-13 och åkte hemmåt.
Väl hemma så bestämde jag mig för att nått måste göras, så jag tillagade en liten större lunch.
Det blev en indonesisk "Omelet dengan keju dan salami"
, en gainomax, en sportlunch, ett äpple och en kopp choklad gjorde på en halv del grädde. Nu är jag mätt, men det är fortfarande suddigt för ögonen.

Till helgen blir det kanske en lättare utgång och sedan ska jag nog sova en del. Jag fick nästan sju timmar inatt, men ändå känns det som om jag skulle kunna ta sju timmar till.

Nu ska jag iaf gasa ner till kontoret, för att skriva lite papper, sedan blir det Linköping med umgänget.
Jag ska byta lite oönskade födelsedags presenter och inhandla mer saker till min lilla prinsessa.
Det kan bli så att det äts några kyckling vingar på Burger King också, de är utsökta.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.