2010-03-12

Fredagsmys

Ett par härliga timmar under täcket och nu är jag nästan utvilad.
Inga större incidenter på SSAB inatt, det blev ett väldigt lugnt pass.
Jag har ingenting planerat för dagen, mer än att jag ska ta det väldigt lugnt med lite fredagsmys. Jag är sådär mör och go i kroppen, så idag är återhämtningsdag med mängder av mat och vätska. Imorgon blir det Linköping med gänget, sedan på kvällen agerar jag chaufför och tänkte kanske se en film med någon väninna. Om energin finns så skulle jag vilja träna lite också, det var för länge sedan. Så ett pass som omfattar de under de senaste veckorna oanvända muskelgrupperna, så som bröst och triceps, skulle sitta helt underbart bra.

Nu är det iaf helg, och det ska vi njuta av.
Om allt går som det ska, så är det dags för biogas anläggningarna nästa månad. Då blir det minst 10 timmar om dagen, oavbrutet i minst två månader. Så det är bara att passa på att njuta av de lediga stunderna man har just nu. Se till att umgås med sina vänner innan man helt får sluta umgås med dem. Till sommaren får man väl använda sig av sin förmögenhet för att köpa tillbaka dem, för ett rimligt pris.

Nu blir det lite mat, sen är det dags att sätta igång med dagen.
Out!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.