2010-03-14

Moments

Vad som började som en bra dag, med ordentliga kap, bra väder och trevligt sällskap på Biltema i Linköping slutade i en dunderfylla.

Efter att ha inhandlat sprillans nya fälgar, solfilm och annat kul på Biltema, så körde jag en kamrat och hans flickvän till Katrineholm där de skulle släppa några feta moves på någon inflyttningsfest eller dylikt. 
Tjugo minuter senare hämtade jag upp Daniel hemma hos honom för att sedan med plattan i mattan ta oss hem hit, där vi för-förfestade lite på Spik-grogg och Guitar Hero medans jag gjorde mig iordning.

45 minuter senare så sitter vi på en förfest med ett tiotal flickor, som ända killar.
Till en början var stämningen aningen nedsatt och några av flickorna försökte lite halvt övervaka TVn som visade Melodifestivalen. När Melodifestivalen var slut, så räckte det inte med att ingen hade en aning om resultatet, utan några hade nog problem med att skilja upp från ner.

Förfesten pågick fram till ett nånting.
Och på den tiden hann statusen gå från tung och lugn till snuskig och sekt-tendenser, till hårt krökande och extremt höga röster. Efter ett tag kändes det som om att alla redan hånglat med varandra och utgång blev aktuellt.

Flickorna gav sig av till Hugos, medans vi män gick till Harrys, för att stå i kö i 20 minuter innan ett par lesbos övertalade oss till att följa med till VinKällaren.
Lite besvikna över att det var fullt på Harrys, så tog vi det ganska lugnt och gav oss av mot efterfesten runt 02:30 redan. Efter ett mat stopp på McDonalds så befinner vi oss igen i lägenheten som vi tidigare fyllt med öl burkar och vin flaskor. Där träffade vi en ny kille, som senare fick dela säng/soffa med Daniel.

Jag befann mig inte i samma rum, så jag har inte en aning om hur det här gick till, men man kan väl fantisera ihop ett resultat. Själv somnade jag i en mjuk säng hos två av flickorna för att sedan vakna med hår i munnen och en ligg yta på en rågad decimeter. Då längtar man snabbt hem till sin egen säng.

Nu ska jag bota bakfyllan och sedan kanske bege mig till Maxi, med min kära familj.
Bjuder på några bilder, Out!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.