2010-03-07

Onwards

Söndags kvällen är snart över, allt som är kvar är filmen 2012.
Helgen kunde nog inte ha blivit bättre, i fredags blev det som ni vet Harrys med tillhörande efterfest. Fredagen har sedan varit hela helgens samtalsämne, mycket roliga saker skedde denna kväll och alla hade nog en fylla de sent skulle glömma, om någon kom ihåg hela kvällen.
På lördagen när fyllan släppt senare på dagen, så gav jag mig ner på stan och träffade pappa som fyllde år. Det blev en snabb fika och efter det var det dags för en stadig frukost att bygga resten av dagen på. Daniel tog bilen ner till Peking såhär tidigt på dygnet och sedan förtärde vi kina mat tills ögonen stog i kors. Sedan begav vi oss hem till mig, där vi började pilla med Jetta'n.
Planerna var stora, engagemanget var stort och resultatet var litet.
Kort och gott kan man säga att vi fyllde på kylarvätska och glykol. Sedan blev det kaffe innan vi köpte delikatesser inför kvällens hemma sittning.
För min del skulle det bli mys med chips och dipp, vitlöksbröd och varmrökt makrill. Dock lyckades jag slockna direkt efter första filmen, och då endast lyckats få i mig fisk och vitlöksbröd.
Det var dock mysigt och det var länge sedan jag sov så länge och så skönt som jag gjorde inatt.

Söndagen startade sedan vid tolv, då vi gav oss ner till Mekonomen för att inhandla saknade delar.
Sedan blev det mer pill med bilarna, bland annat monterade både jag och Daniel sportluftsfilter på våra ögonstenar, med lite hjälp av Davids stora kompetens inom bilområdet. *ironi*

Vi avslutade dagen hemma hos Jolleman, där Nocke mötte upp med oss.
Där pratades det om allt eller inget och vi spelade lite Buzz. Det är skönt när gamla gänget samlas sådär, stämningen är glad och nästan lite nostalgisk.
Nu har jag precis ätit kycklingspett och ska strax avsluta med kvarvarande dipp med tillhörande chips, från gårdagen. Imorgon är jag ledig, iaf så som det ser ut just nu, så då ska det tränas igen.
Kanske kan bli nån veckas träning innan jobbet sätter igång på riktigt, Katrineholm nästa.
Out!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.