2010-03-02

Suck It Up!

Då var det dags att ge sig på lite sömn igen då.
Mobilen inte helt på ljudlös, men i ett tystare läge än att "Wheetus - Teenage Dirtbag" väcker mig om 5 minuter. Hellst ska jag fortsätta jobba nu direkt och 24 timmar till.
De senaste 24 timmarna har verkligen varit helt otroliga. Det är skönt att jobba, att slita ut sig totalt. Man somnar så bra på "kvällarna" sen.
Jag har nu hunnit med två stycken 8 timmars pass, plus lite övertid på bägge passen.
Klockan 8:00 i måndags imorse, så lämnade jag hemmet! Nu Tisdag morgon så sitter jag här precis nyhemkommen. Jag har varit hemma en liten stund nångång, men tidsuppfattningen är inte den bästa, så jag kan inte säga när. Jag var till och med tvungen att kolla kalendern på datorn för att få reda på vilken dag det var.
Men nu efter en hel natt i Linköping, med små fem-tio minuters sömn pausar, så ska jag slänga i mig en macka och sedan glida ner i sängen.

Ett stort tack, tillsammans med en ursäkt kanske, går ut till er som blir sms bombade av mig på kvällarna och nätterna. Det existerar dö-tid även på mitt jobb, så då är det skönt att få reda på vad omvärlden pysslar med just då. Vi har jätte trevligt i bilen i övrigt, men efter att övertröttheten slutat få dig till att skratta åt genanta gubbar, roliga ljud och osmakliga fisar så kan det vara kul att sysselsätta sig med något annat.

Nu sover jag nästan sittandes.
Out!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.