2010-11-25

Ljusterapi

Även fast jag kanske inte kom upp jätte tidigt idag, så måste jag säga att jag överlag känner mig mycket piggare.
Jag tror att en liten dos av ljus varje vecka kan göra än gott. Och i Sverige så visar sig inte solen så jätte ofta. Så då är solarium ett bra alternativ.
Så minst en gång i veckan ska jag palla mig ner till Meddo på Hospitalsgatan i Norrköping och få mig en bra dos.
Idag är det träningsdag så vi ska se om mitt vitaminintag och min lilla dos av ljus har hjälpt mig något.
Av rent estetiska skäl tänkte jag faktiskt sola en kvart idag också. Man känner sig så mycket friskare och mer presentabel när man bränner in lite guld nyans under sin vita hud.
Idag blir det biceps pump och lite rygg träning.
Jag har lite problem med syretillförseln till biceps, som jag tror att jag nämnt tidigare.
Så om någon har något tips på något tillskott som funkat för dem, eller några andra idéer så släng in tipset i kommentarer längst ner. Det är väldigt tröttsamt att inte kunna prestera med biceps känner jag.
Men nu är det dags att sätta igång.
Ensam är Stark // Spike
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.