2010-11-16

Smygstart

Ja, jag är fortfarande förkyld och snorig, men jag mår inte bra när jag inte tränar.
Så idag smygstartade jag lite med några armhävningar och lite biceps killers. Samtidigt bestämde jag mig för att vrida ner värmen i lägenheten litegrann. Det är så mycket skönare att träna i ett svalt rum än i ett varmt. 

Förhoppningsvis så har jag svettats ut lite onda baciller ur kroppen och med lite extra C-vitamin samt andra vitaminer så borde jag kunna bli friskare tills imorgon. 
Det viktiga när man är sjuk är (vad jag tror) inte att låta bli att träna. Utan att se till att kroppen har allt den behöver.
Så även fast träningen inte blev så jätte hård, så häller jag i mig en gainer och petar i mig både vitaminer och Omega 3. Jag har även bunkrat upp med apelsinjuice och Multivitamin-dryck. Nu ska den här förkylningen ur min svaga kropp.

Halva November har redan passerat och det är dags att komma igång. Tänk på att snart kommer julmaten, påskmaten och nyårs drickandet. Så att se till att få igång din ämnesomsättning innan det är försent.
Glöm inte heller att samtidigt som mörkret gör dig seg, så är det upp till dig själv att hålla igång kroppen.

Missa inte heller Gymgrossistens November Rea här till vänster.
Får du för dig att storhandla så knappa in koden ?Julklappar2010? för 50kr rabatt på köp över 500kr.
Jag vet ärligt talat inte om frågetecknen ska vara med, men testa dig fram tills du fått rabatten.

Ensam är Stark! // Spike
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.