2011-12-13

För sent för blogg..

Klockan är inte alls mycket egentligen. Men jag är trött, så det får inte bli nån vidare bloggning idag. Idag har jag iaf fått undan disk, städat, fixat med Volvon, fixat med Hondan, burit upp ett löpband och joggat i 30 minuter på det.

Det var mycket mer intressant än att klä sig i massa kläder och ge sig ut. Så nu måste jag planera in Kardio i tränings schemat också. Så länge jag inte kan köra bröst så får det väl plats, men efter att jag körde med små lätta vikter på bröst igår, så tror jag att man kan börja trycka lite på bröst om en vecka eller två. Hur som hellst, här är den:



Idag har jag ätit dåligt faktiskt, riktigt dåligt. Frukost blev bara tre mackor med salami och Juice. Jag vaknade för sent för att hinna äta lunch och sen åkte jag hem till mor för att käka pasta och det blev bara en väldigt liten portion. Sedan nån shake under dagen, lite yoghurt och havregryn nyss och det är allt. Vi får se hur pass pigg jag är imorrn, då jag tänkte starta löpbandet direkt när jag vaknar. Kan det vara nyhetens behag som spelar in lite?

Hur som hellst, nu ger vi allt, sen ökar vi!

Over & Out! // Andreas "Spike" Persson
Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Linn

sv : Nei, det er ei annen. Husker ikke navnet.

Ha en fin dag :)

2011-12-13 (07:50:16) www http://linnbh.blogg.no

Postat av: Linda

Det tycker jag verkigen att du ska göra! Galet gott!

2011-12-13 (10:33:25) www http://lindahelena.devote.se

Postat av: Lizette - FOTO

SV: tack så jättemycket! :)

2011-12-13 (19:03:58) www http://lizettesfoto.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.