2011-01-27

Update!

Sry, har missat att blogga som vanligt.
Händer inte så as mycket iaf.
Tränar, äter och tränar. Det är skönt och jag mår fint. 
Imorgon, den 28:e Januari så är det 29 dagar kvar tills jag fyller år.
Imorgon kan också vara dagen då jag tar mig in i väktarbranchen.
Så var gulliga och håll tummarna för mig imorgon. =)
2011 kanske kan bli ett riktigt OK år iaf..
Beställde lite extra godis från Gymgrossisten.se imorse.
Januari har fungerat fint med träningen, så jag satsar en månad till tror jag. Vid födelsedagen är det väl obligatoriskt att dricka lite, men annars kan det funka med full fokus på träningen. =)
Nu är jag trött, så nu ska jag sova.

Over & Out! // Spike
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Sandra - fotoblogg

Kan du rösta på mig i den här tävlingen? :D skulle vara jättesnällt! Jag är nummer 9!



http://littleceline.blogg.se/2011/february/utkast-feb-10-2011.html?_tmp=7a8e29659feff5df631d922cb1dc7bd112d669d1

2011-02-10 (19:17:36) www http://teparty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.