2011-11-18

Kodning från helvetet.

Nu har jag ändrat designen på bloggen lite igen. I brist på annat att göra. Och som vanligt bestämmer jag mig i sista stund för att peta in en "Gilla"-knapp till facebook. Utan att ens tänka en sekund på vilka problem jag hade med det senast. Just att få en gilla knapp är inge problem. Men när en person gillar, så ska ju rätt saker synas på facebook sen. Och det är där som problemen uppstår.

Så nu skiter jag i det, det går att gilla sidan nu, eller "Rekomendera" som det tillslut blev.
Jag hade samma problem när jag skulle få in Gilla och Dela knapp på Pc-hjälpens sida. (http://pchjalp.weebly.com/) och det är lika frustrerande varje gång.

SKIT samma, nu blir det en snabbdusch, sen ska jag iväg och göra pizza. Kanske blir det en tripp förbi systemet, så ska jag testa att dricka öl ikväll. Se om jag fortfarande tycker det är gott. =)

Ensam är Stark!
Over & Out! // Andreas "Spike" Persson

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.