2012-04-05

Bil - 55 mil..


Då var det dags för en Norge tripp igen då. Borde väl antagligen ha gått och lagt mig nu, då jag ska köra hela vägen. Men istället sitter jag och smuttar på ett spanskt rött vin och äter ostbågar efter att jag fått höra att det skulle vara en höjdare. Jag känner att jag har svårt att hitta ostbågar som har tillräckligt med smak för min del. Men annars var kombon kanon.

Första glaset tog jag till dagens middag som då blev Skinka och ***** Tortellini, á la Carabonara.
Testade en ny idé jag fick då jag insåg att jag saknade ost i kylskåpet. Det nya receptet är nu ägg och färskost + kryddor.





Bil har jag inte köpt någon än, men det är nära nu.
Fler och fler bilsorter flyttas över från "Aldrig i livet"-listan till "Hmm kanske"-listan. Och i skrivande stund handlar det om

En Polo GTi, dock 1.4 liters motorn, men man kan inte få allt. 

Tre stycken Passat 1.8t, först nu börjar de komma ner i rimliga priser efter att det regnade passater i förra veckan.

Två-tre Audi A4 1.8t, samma sak där. Många nya förra veckan.

Någon Volvo S40 T4 (1.8T).

Säger inget mer där, utan snart bör jag ha en bil iaf. Kanske påvägen hem från Norge? ;)



Nu blir det iaf fyra nätter i norge, sen är det nog dags att börja söka inför höstens plugg. Och så borde jag nog skaffa mig något sommargig. Men det orkar jag inte tänka på nu när jag äntligen får komma iväg en stund.

Nu ska vi se vad idioterna i BB-huset haft för sig de senaste 24 timmarna, sen är det dags för bingen. Peace!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.