2012-01-12

Svacka..

Vaknade helt utan energi idag.
Petade i mig två mackor, fil med havregryn och massa dryck, sedan la jag mig och vila i sängen i 45 minuter. Jag var helt orörlig, energilös och saknade livslust helt. Efter vilan tog jag en energidryck och en dusch, men piggande ändå inte till. Pushade mig själv till att tillslut Åka iväg till Lernia för att upptäcka att de stängde tidigare idag. Sedan tog jag en kaffe med mor för att sedan åka hem och käka pasta carabonara. Nu ska jag strax ner till stan med farsan för att spela lite på hästar. Fortfarande taskigt med energi, men vi pushar på.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.