2012-01-20

Vector-$pike..


Men aa, då har vi fått något gjort idag iaf då.

Ja ni såg ju listan imorse. Och såhär när jag
lyckades göra ens hälften. Försäkringsbolaget skulle ju då återkomma till mig inom det snaraste, så jag vågade ju inte gå in och duscha förän de ringt. Men vid 16:15 så gissade jag på att de vill bråka lite till och inte höra av sig. Så då tog jag min dusch och gav mig iväg. Jag plockade ut min
summerar dagen så kan man väl säga att jag inte
nya skjorta och begav mig sedan till ÖoB för att inhandla städ-/disk-/tvättartiklar. Sedan ville jag köpa mig en korv i mojjen utanför, men det visade sig att han inte tog kort, så jag klämde ur mig något kaxigt som istället bara blev pinsamt när han inte hörde vad jag sa.

När jag sedan svänger in på Willys parkeringen så känner jag att jag vill testa nån annan mataffär idag och vänder skutan mot CooP Ingelsta. Den parkeringen är inte logiskt någonstans, utan folk bara kör hur de vill. Så irritationen började redan utanför, väl där inne så uppfattar jag ganska snabbt att deras hyll system bygger på att "huvudgången" är enorm, så att fyra personer med vagn kan gå bredvid varandra när de handlar. Men in mellan hyllorna får bara en person plats. Min korta stubin brinner snabbt upp och jag joggar nästan igenom butiken istället för att småglida som jag gärna gör.

Sedan letade jag oavbrutet efter de där lock-varorna. De varorna som är billigare på CooP än på Ica Maxi eller Willys, men icke! ALLT låg 3-15% över vad jag anser är normalpris. Och när jag klev ur bilen här hemma sen, så gick handtaget i påsen sönder. Liksom, det är som om de inte vill ha kunder? Varför väljer man CooP? Vad har de att erbjuda som de andra saknar?

När jag kom hem var jag på så dåligt humör att det inte blev något mer utfört idag. Jag ställde mig och rullade köttbullar och lugnade mina nerver. Sen satte jag på lite härlig Dubstep och började pilla i Photoshop.


Denna gången blev det Vector Art, att rita med former typ. Detta ska då likna mig!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.