2012-03-27

The eagle inside of me..

Nu kommer jag tillbaka.
Vet inte varför jag inte pallat att blogga tidigare, men jag har suttit fast i nått humör-vakuum där jag inte vart tillräckligt förbannad, besviken eller glad över nånting, som är värt att blogga om. Men nu ska jag ändå kladda ner lite av vad som sker och har skett.

Jag letar ju bil fortfarande då.
Marknaden är helt lustig och i den prisklass jag tänkt mig så ryker de bra bilarna på bara några timmar. Så ska man lyckas göra en bra affär så måste man åka och kolla på alla bilar som läggs ut direkt. Och att vara först på plats är inte det lättaste. Sedan ska man också lyckas undvika alla ocker-pris-bilar och slutkörda vinterbilar. Det är svårt!! Sen när jag plötsligt upptäcker att det dyker upp en kopia på en av mina sparade annonser, men med ett högre pris, så blir jag bara förbannad. Jävla djungel, säger jag bara.



Så tränar jag också.
Förra veckan körde jag varje dag. Det känns bra. Lyckades även peta in 4 timmar Laserdome på onsdagen tillsammans med axelträningen. Sen var jag helt död på torsdagen. Fick inte i mig i närheten av så mycket energi som jag borde ha fått i mig på onsdagen och då känns det direkt när man vaknar dagen efter. Känns som en baksmälla för kroppen.

Torsdagen tog jag mig igenom med hjälp av energidrycker och massa mat. Jag körde tom. biceps träning har jag för mig. Lördagen blev jag utan träning dock, då det skulle drickas lite på kvällen. Vi började hemma hos Simon som inte hade en aning om att han skulle ha förfest. Sedan gick vi vidare till Bifrost klubblokal, en Mc klubb i stan. Inte riktigt min miljö med hårdrock och knuttar överallt, men skön stämning och kul folk. Mötte en gammal klasskamrat som jag inte sett på typ 10 år. Sånt är fan alltid roligt. Kul att se hur folk har förändrats. Vi var väl kvar där till typ 5 på morgonen. Trevligt.

Nu har vi snart tagit oss igenom hela Mars.
Vintern är officellt över och man kan se sommaren i horisonten. Äntligen något att se fram emot. Även April kan bli ganska underhållande då jag ska spendera en stor del av månaden borta från hemmet. Först systern i västern och sen några timmar söderut för lite värme. Och förhoppningsvis lyckas jag hitta en bil som jag kan pilla på de övriga dagarna. Kroppen är så gott som återställd och allt som behövs nu är en nollställning för själen. Sen ska vi lyckas göra människa av mig också.



Nu blir det BigBrother (YES, jag är torsk) sen ska det sovas. Imorgon är en ny bil-letar-dag och så har jag tvättid 12-17..

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.