2012-05-22

Better, faster, stronger..

Jag mår bra! Eller nej, jag mår fan underbart bra. Haft en bra kost och tränat ganska regelbundet sedan vi kom hem från Malta. Har fått lägga på lite extra vikt på nästan alla muskelgrupper och känner en ork som jag inte kännt på över ett år. Jag gissar på att bra väder påverkar ganska mycket. Men humöret är på topp hela dagarna.



Har inte fått några provsvar, men jag tror att mina blodvärden börjar närma sig normala siffror och det ända men som kvarstår efter operationen är att det knäpper lite i bröstkorgen vid tung belastning. Det är mycket muskulatur kvar att återställa så det försvinner nog med tiden.



Jag har köpt en bil, en Audi A4 1.8t.
Att avvakta var nog lönsamt i slutändan ändå, då jag fick den väldigt billigt och det ända som behöver göras är att byta ett gummi/stag fram och skaffa nya sulor. Sen ska man inte ropa hej för tidigt heller, så jag skriver inget mer om det än så länge. =)

Solarieöarna ger mig inte längre någon färg.
Så nu har jag börjat knapra morötter igen och ska försöka få i mig så mycket riktig sol som vanligt. Precis som resten av kroppens alla mystiska kemiska reaktioner kan rivstartas med en överdos så borde även huden kunna få sig en knuff om man överdoserar D-vitamin och karoten? Jag hoppas på det iaf, annars kommer jag vara väldigt blek i sommar.

Nu blir det lite pruttein och magnesium, sedan sovdags.

Gymgrossisten har förövrigt en Facebook rabatt på sina Bars just nu. 
Lägg i kundvagnen och knappa in "Facebook40000" utan situationstecken i erbjudande rutan. 

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BARSEN! - 89kr för 15 stycken.


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

Senaste posterna

ASpikeP@ Instagram

Arkiverat

Den här bloggen handlar om Andreas Persson, 24, från Norrköping som genomgått en stor bypass operation på hjärtat där de reparerat en segelklaff och ersatt en bit av aortan med en syntetisk protes. Till stor del kommer bloggen att handla om hans träning och kost. Men även en del om hans tankegång kring ämnet och den svenska sjukvården. Så långt det är tillåtet får ni följa med i text och bild på resan till full återhämtning och lite till.